tisdag 15 mars 2016

Längtan..

Lättnaden, glädjen och den positiva energin håller i sig även idag.

Ute är det ett helt fantastiskt väder och det känns verkligen som att våren är på ingång. 

Det fina vädret gör till och med så att jag längtar mer än vanligt efter min älskade man!


Underbart!


Balkongdörren och sovrumsfönstret har stått öppet hela dagen, all den härliga luften som kommer in gör mig pigg och glad. 

Längtan efter vår och sommar är nu större än någonsin.. och för att inte tala om årets första mjukglass i solen.

Premiärturen på motorcykeln har vi ju redan gjort men det ska bli så härligt när säsongen drar igång på riktigt..





Längtar gör jag även tills på Fredag.  

Då ska Maddis och jag ha en heldag/kväll i Karlstad med god mat, shopping, Melissa Horn på Nöjes, krogrunda och hotellnatt.. Ska bli kul att få komma iväg och göra något tillsammans.. även om det bara är till Karlstad 

Längtar gör jag också efter en klippning av denna risbusken jag går runt med på huvudet!  


Snart klipper jag mig själv!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar