onsdag 16 mars 2016

Lustfylld

Ytterligare en dag som varit fylld av glädje, lust och energi. 

De tre senaste dagarna så har jag känt ren och skär livsglädje.

Eftersom jag lovat mig själv att ta fram det positiva i allt så vågar jag nästan tro på att jag har gått in i en ny fas.. en bra fas.



Som vanligt när jag "mår bra" och har mina bra dagar så går det ju på i 120.. 

Hushålla med energin, det är inget för mig då jag bara finns i två lägen.. 

Av eller på.

Så jag rivstartade den här dagen med en promenad på 95 min, tvättstugan, städning, makitillverkning, promenad nummer två, handlat och bakat lite gott till fikat.

Mjölkmakaroner och falukorv fick det bli till Julia (som inte tycker om Maki). 



Love it!



Idag fick det bli rullar utan algpapper. Mycket godare, men lite svårare att få ihop det bra.



Sockerfria chokladbollar till mannen.




Och kokostoppar till Julia.

Nu finns det inte så mycket energi kvar.. men massor av lust. Kanske ska jag baka något mer...... Men först ska tvätten tas upp och vikas in.

Nu håller jag tummar och tår för att resterande av denna dag fortsätter så här bra.

Mer kärlek, glädje, energi och livslust till alla önskar jag just nu.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar