torsdag 17 mars 2016

Ännu en dag..

I morse när jag gick min morgonrunda så kom jag på mig själv med att gå runt med ett stort leende.. Så stort att jag nästan kände mig fånig.

Tänk vilken härlig känsla att bara få känna en allmän lycka, det kändes som om det inte fanns några problem i hela världen .. Lovley! 




En av de stora fördelarna med att gå på morgonen är att det är så tyst.. Jag hörde gäss som kom flygande, att det knäppte och knakade i skogen och en hackspett som jobbade på för fullt..




Jag vet att Hackspetten är hatad av många men jag tycker den är vacker och ljudet stör mig inte alls.. Tycker att de flesta av naturens ljud är rogivande.

Under resterande av dagen så har jag sysselsatt mig med pizzabakning, fika och att packa flyttkartonger.. Yeeeh!!!!





Nu sitter jag i soffan med Dr Phil som sällskap och väntar på min man som är påväg hem från jobbet.

Ikväll är det Black Widows.. bara så ni vet..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar