måndag 29 februari 2016

Ny vecka, ny uppgift..

Hade ett bra samtal hos terapeuten idag och med mig därifrån så fick jag såklart en ny uppgift.

Jag ska ta bort ett "måste".. 

Jag ska ändra en sak i mina invanda, inrutade rutiner.. vid ett tillfälle, under minst 1 timme.

Och ger det mig ångest så ska jag bara låta det vara så..

Det handlar om att bryta mönster.. Att göra en ändring i den falska trygghet jag bäddat in mig i.

Att släppa kontrollen, om så bara för en stund.





Den här dagen har vi tillbringat till viss del i Karlstad. Josef hade ett möte, Julia shoppade lite nya fotbollsgrejer och jag fick min favoritmat Sushi .. Yeeeh Yeeeh!





Under kvällen har Jullan och jag plöjt sju stycken avsnitt av Gåsmamman.
En serie som vi blivit helt superfrälsta i.



Hur bra som helst.

God natt nu gott folk!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar