söndag 28 februari 2016

Glad idag.

Igår kväll så hade vi mellomys hos oss tillsammans med svägerskan Hanna och lilla Kate.... Svärmor Kate var också med på ett litet hörn.

Med bordet fullt av gott och lite vin i glasen så tror jag nog att Hanna och jag pratade sönder typ hela programmet.

Väldigt ovanligt när det gäller mig.. 
Eller??!

Det blev en bra kväll trots att jag bara lyssnade på låtarna med ett halvt öra. 

Idag så fick jag min efterlängtade sovmorgon.. gud så skönt! Och tänk vad glad man blir när solen skiner upp hela världen utanför fönstret när man tittar ut.




Kan bara säga.. Underbart!


Under min förmiddagspromenad nu så fick jag en enorm längtan efter att ta en motorcykeltur.. Får se om Josef ställer upp på det senare idag, bara det blivit lite varmare.

En plötslig längtan efter varma sommarkvällar, grillning, skogspromenader och nya upplevelser infann sig också.

Vi går en fin tid till mötes nu och jag håller tummarna för att mitt mående kommer fortsätta gå mot det bättre.. Något jag jobbar stenhårt på, för jag vill verkligen få tillbaks mitt liv. Och jag ser med glädje fram emot 2016 års kommande äventyr, med allt vad det innebär.

Ha nu en underbar dag och var glada för de små sakerna i livet.. Ta vara på varje liten ljuspunkt och se framåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar