torsdag 18 februari 2016

Torsdagstankar.

Idag snurrar det så många olika känslor inom mig.. Men ändå har det infunnit sig ett slags lugn över mig.

Det är så mycket som gör mig ledsen, besviken och lite arg. Även om det nu beror på en annan människas elakhet.. Av ren och skär egoistisk ondska som jag inte rår på. Så gör det så ont att bara kunna stå brevid och se på.

Allt jag kan göra är att finnas. Att stå där med öppna armar, hålla om och bara bita ihop, mina tårar får jag spara till ett senare tillfälle.

Tack Hanna för den långa pratstunden, det var guld värt.






Oavsett vad som händer och sker så behöver man ju äta.. Och hemma hos oss så blev det idag en wook på strimlat fläskkött.






Receptet:

500 g fläskkarré
Teriyakisås
Wookgrönsaker
Nudlar
Salt, curry, paprikapulver

Tillagningstid 10 min..


I kväll så är det 3'e avsnittet av Black Widow.. En svensk/norsk/dansk serie som jag tycker är riktigt bra.. 

Trevlig kväll allihopa! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar