fredag 19 februari 2016

Lång Fredag..

5.20 ringde klockan i morse och vi åkte iväg på en roadtrip. Vi började med Mora och fortsatte sen till Borlänge, Ludvika och till sist Fagersta för att sen åka hem till Hagfors igen.

Det var med lite blandade känslor jag åkte med idag. Jag har ju såklart missat min dagliga promenad.. vilket stör mig ganska jättemycket. 

Att sitta still i en bil en hel dag är ju inte riktigt min grej och jag blir lätt rastlös, irriterad och besvärad. Som tur vad så blev det ett stopp på Ikea så jag fick gå av mig lite energi.



Lunchmacka på Ikea.


På sista anhalten i Fagersta så hade jag en tid hos optikern. Det var en äldre man som var supertrevlig och prisvärd. Å vet ni vad han sa? 

Det är sällan man ser någon med så perfekt syn, så sa han.. 

Trevlig karl det där!

Sovit har jag ju gjort en hel del också. För om det är så att jag måste vara stillasittandes och inte göra någonting så somnar jag.(förmodligen av uttråkning).

Trött, överaktiv, okoncentrerad, okontrollerad, rastlös med inre stress, det är jag det!



Nu ser jag fram emot att få komma hem och bara vara.. Med popcorn och ett glas rött.

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar