lördag 9 januari 2016

Känslor och funderingar en lördagskväll.

Om allt bara vore en dröm....

Tänk om jag kunde vakna upp, gnugga mig i ögonen för att sen inse att allt det svåra och jobbiga inte fanns...

Det finns inte ord för hur förtvivlad, maktlös, frustrerad, ledsen, misslyckad och dum jag känner mig nu....

Jag har underbara barn och en underbar man, livet borde bara vara helt fantastiskt och fyllt av kärlek..

Det är det ju iofs också.. fyllt av kärlek.

Tyvärr så finns allt det andra också..

Jag blir så ledsen över att det inte bara kan få vara bra..

En kväll som denna så tappar jag tron på att det någonsin kommer bli bra.. 
Hur ska jag ta mig vidare när det aldrig tar slut???  





Jag blir så besviken på mig själv för att jag tillåter det påverka mitt liv så mycket som det gör.

Jag är inte bara besviken.. jag är arg också.

Nu ska jag med tankens kraft försöka få den fina kväll jag hade tänkt tillsammans med min man.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar