måndag 11 januari 2016

Energi..

Stor del av gårdagen satt jag som på nålar.... helt i onödan, och tur var väl det.

Tack Madde och Fredrik för att ni finns!





Gårdagskvällen var jättemysig tillsammans med mina döttrar Madde och Julia och eftersom Josef var bortrest så blev det en tjejkväll med popcorn, film och hårflätande..

I morse när klockan ringde så hoppade jag upp på lätta ben för att göra frukost till mina två tjejer.. Bägge skulle de iväg till skolan.. den ena på jobb och den andra på lektion.

Tänk vilken energi de ger mig.. mina nära och kära.

Klockan är nu 10.00 och jag har diskat, skurat badrummet, tvättat en maskin (har fler pågång) och tagit en 75 min promenad i snövädret.





Idag är en bra dag och det kan ingen förstöra.. det enda jag kan klaga över är att jag längtar så efter att min man ska komma hem.. men det är ju också en positiv känsla, så...allt är bara bra!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar