måndag 25 januari 2016

Full fart måndag..

Denna veckas samtal med min terapeut var absolut bara ett måstebesök, annars vet jag inte hur alla känslor skulle ha tagit sig sin form.

Efter 1 timmes samtal som innehöll allt ifrån ilska, förtvivlan, maktlöshet, kärlek, gråt, lättnad och reflektioner så kom jag ut därifrån snorig och rödgråten.

Orkade inte gå direkt hem så det blev en promenad på 70 min för att skingra tankarna och bara andas.

Påvägen hem så fick jag en sån där akutlust för att baka något, så det har jag gjort nu.




Chokladbollar utan gluten, mjölkprotein, laktos och socker.



Till det använde jag:

5 dl havregryn  (glutenfritt)
1.5 dl kokosolja
3 msk kakao
16-18 dadlar
4 msk kaffe (lr vatten)

Kör allt tillsammans i en matberedare tills det blir en jämn smet.

Forma till bollar och rulla i kokos, hackade nötter, kakao eller något annat du tycker om.




En app har jag installerat oxå... 7 seven. 

Den går ut på cirkelträning som tar 7 minuter. Sen är det ju valfritt hur många varv man vill göra..

Detta ska jag börja med idag!





Ett tips till er som vill träna men inte har tiden eller pengarna och gå på gym.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar