söndag 24 januari 2016

Brister, vitaminer och mineraler.

Under förra veckan så började jag förstå på riktikt hur viktigt det är med vitaminer och mineraler.. Så jag bestämde mig för att återuppta mitt försök med att fylla på de depåer i kroppen som jag har brister i. Svårt att säga om de funkade förra gången jag provade... var så himla svag som det var då ändå.

Så nu tillför jag:

D vitamin 
E vitamin 
B 1
B 2
B 6
B 12
Folsyra
Magnesium 
Zink
Järn

Och hoppas nu på att det ska hjälpa till med att återfå en balans i kroppen så jag blir kvitt en hel del symtom jag fått genom att det fattas mig.... eller att jag iaf lättare kan ta till mig det jag jobbar på under mina terapitimmar.


Nu är det ju så att jag äter en väl balanserad kost... men tyvärr så hjälper inte det fullt ut när depåerna i kroppen är nästintill uttömda redan.







God natt gott folk..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar