söndag 20 december 2015

Fjärde advent

Även idag blev det sovmorgon, tycker det känns lite konstigt att gå upp efter kl 8.. Dagen liksom bara försvinner.. Inte min grej, men välbehövligt ibland.

Idag har dagen bjudit på ett besök av min syster Mary-Ann och min svåger Dan. Fick en jättefin ljuslykta som jag blev alldeles kär i..  Tack!!





Efter mat och fika så följde vi med dem till bowlinghallen här i Hagfors. Svågern hade match där och det gick väl lite sådär blandat bra kan jag väl säga. Men det var kul att se honom in action och syster och jag fick en liten extra pratstund.




Tomat/ fetasallad.. blev det till Chili con carnen. (Och ris och vitlöksbröd).


Söndagskvällen kommer jag tillbringa i soffan, alldeles ensam medan mannen är på bio......






Star Wars VII

Josef & Johan
(Lånad bild)



(Foto: Bio Hagfors)

Denna veckan har fått ett bra slut och även om den inte varit så händelserik så har har jag haft en lugn, mysig och bra helg tillsammans med Emil och Josef. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar