lördag 19 december 2015

Idag har vi gjort..ingenting

I morse vågade vi knappt röra på oss.. Emil som annars vaknar vid 7 tiden, sov ända till kl 10.. vilken vi tyckte var skönt för honom, men själv blev jag lite rastlös.

Denna dag har verkligen gott i vilans tecken..

Vi har sett på en julfilm (Hats off to Christmas).. en romantisk familje komedi.. Fin film! 

Till lunch blev det kyckling, nudlar och grönsaker.




Kyckling, grönsaker, jalapeno..

Snabbt, enkelt och gott.. Kycklingen strimlade jag och stekte tillsammans med vitlök, gurkmeja, spiskummin, curry, paprika och japansk soya. 


Efter lunchen så tog vi oss en promenad till Mohamed och Mayas...där bjöds det som vanligt på något att äta eller dricka och idag serverades en sockerfri god smoothie och en massa bakverk..




Mat,frukt och godis..

Under kvällen så blev det en hel del kortspel.. poker, som jag vann varje gång. Det där med yatzy är inte riktigt min grej. Försökte förklara för Josef att det där med tur inträffar aldrig för mig.. när det gäller att använda hjärnan däremot.. då går det bra. Fick väl inte något särskilt gehör för min teori kan jag säga.


Trevlig kväll på er.. Här ska den avrundas med 25 år i hörnan och filmen En gång i Phuket.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar