måndag 21 december 2015

Ångest

Hur kommer det sig att ångesten bara dyker upp så där utan förvarning.. utan att det inträffat något särskilt.. 
Även på den bästa av dagar, varför? 

Den här dagen började jättebra, vaknade och hade massor av energi och tog mig en morgonpromenad, bokade tvättstugan, handlade, lagade lunch, dammsög, diskade, tillbaks ner i tvättstugan osv......

Sen vet jag inte vad som hände!!!

Allt jag vet är att hjärnan känns som ett myrbo, jag har svårt att koncentrera mig och fokusera blicken. Det kliar inne i pannan och ögonen svider...

Inom mig så känner jag oro, rastlöshet, ensamhet och förtvivlan... 






Är så glad för att jag har min man.. Han är helt enastående.  Det är långt ifrån alla som kan hantera en partner med depression, ångest, hyperaktivitet, Ptsd,  adhd och ett liv fyllt av inrutade rutiner. 




Love U ❤ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar