torsdag 12 januari 2017

Problem jag har..

En känsla som jag kämpar mycket med är att jag ofta känner mig överkörd och oviktig, vilket medför att jag sluter in mig och och hamnar i ett slags vakum där jag blir tvär, tråkig och ledsen.

Jag klarar inte av förändringar med kort varsel och jag vill inte behöva ta ett avgörande beslut inför andra.

Jag vill inte ses som den som sätter stopp för saker och ting, det gör mig hemskt illa till mods och ofta leder det till ångest..



Jag vill vara sedd och delaktig i alla beslut som påverkar/berör mig innan det görs upp planer.

Förslag/idé  - Reflektion - Handling.

Slutsatsen är att jag behöver få fundera en stund och sen ta ett eget beslut i det som rör mig själv utifrån hur mitt mående och annat ser ut just nu.

Det här var tisdagens samtal hos min terapeut.. ett bra samtal.


Onsdag, då var jag iväg på ett Ekg för första gången och allt såg bara bra ut, yeeeh! 

Och igår så såg jag även till min stora förtvivlan det sista avsnittet av Father Brown, en serie jag följt några veckor nu, vad skulle jag nu se vid läggdags i fortsättningen? 

På förmiddagen idag så hade det lilla problemet löst sig.. 

Nu är jag helt frälst i en ny krimserie, Modus, men tyvärr så finns det bara åtta avsnitt så jag får vara lite sparsam med dem.. men........



Som tur är så spelas det in en säsong nummer två just nu och jag tror det är ganska mångs fler än jag som ser fram emot att den ska släppas framöver.

Imorgon så är det äntligen fredag och mannen får helg, längtar!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar