onsdag 21 december 2016

Tredje dagen..

Återigen så har jag haft en förmiddag fylld med massor av energi.

Och lika härligt som jag tycker det är att gå på högvarv.. Lika härligt tycker mina nära det är att slippa vara hemma då..

Idag har jag vilat en stund efter lunch, på så sätt kanske jag slipper den där dippen på kvällen..


Det här är Celeste Barber, en helt fantastisk kvinna som får mig att skratta otroligt mycket, hon får mig på bra humör och jag bara älskar hennes bilder.


Detta är en del av vad jag gjort på förmiddagen.. Bakat Dumleflarn, gjort Apelsinris och införskaffat en julväxt?! 

Josef har nu tagit helgen och imorgon så ska vi ha "lilla julafton" med de tre yngsta barnen som nu hunnit bli 13, 16 och 18 år gamla, inte så små längre alltså.. vart tar åren vägen?

Lillördag är det idag och som vanligt så blir det soffläge, tv och popcorn hemma hos oss, en av veckans favoritkvällar för mig faktiskt.. jag hoppas på en mysig kväll utan konstiga känslor och ångest.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar