måndag 26 december 2016

Julen..

Redan Annandag Jul och jag kan väl bara summera 2016 års Julhelg som trevlig.

I Fredags så hade vi uppesittarkväll tillsammans med svärmor Kate, som för övrigt gav upp ganska tidigt, trötter som hon är..

Vann något gjorde vi inte men vad gör väl det så länge man har varann.

På självaste Julaftonen så var vi hos mina föräldrar i Filipstad på traditionell jullunch tillsammans med min bror som jag inte sett sedan i juli/augusti någon gång och min syster, svåger, samt deras son.

En trevlig dag med god mat, fika och sällskapsspel.. Inte förrän klockan var 22 så packade vi ihop oss och åkte mot Gräs för att plocka upp Julia och Linus som hade firat sin jul där.

Väl hemma igen så åkte mysdressen på och vi kunde sjunka ner i soffan en stund innan vi tog natten.

På Juldagen så vaknade vi inte förrän KLOCKAN VAR 12.55!!!!!!!!

Vet inte riktigt vad som hände där?!

På eftermiddagen så gjorde vi oss en tur till Hällefors, där vi även åt middag innan vi åkte hemöver igen...

Kvällen har jag tillbringat med att inte göra ett endaste dugg...

Mannen är däremot på fest, det återstå att se när han behagar sig komma hem igen..

Klockan är nu 03.00 och han har just meddelat via messenger att han är hungrig.

Nattinatt gott folk 😴


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar