fredag 2 september 2016

Trött men kan inte slappna av..

Suck, pust och stöd,  det blev ingen sömn denna natten heller.. så idag har jag till viss del gått på högvarv.

Efter en tidig frukost och en sväng ner till tvättstugan så tog jag mig idag ut på morgonpromenaden..

En riktigt vacker morgon måste jag säga! 



Väl hemma igen så satte jag igång med att rensa bland mina kläder vilket resulterade i att Kate (den yngre) fick en stor plastbag att gå igenom när hon kom hem från skolan. 

Besök fick jsg på förmiddagen också.

Tack för dagens fika/frukost och pratstund Hanna.. Love U my friend! 

Efter en hel del plockande och fixande hemmavid så la jag mig och vilade till en film och idag blev det Bad Moms, en film som bjöd på en hel del roliga scener.


Helt klart sevärd!

Nu ligger jag nerbäddad med en snarkade Josef brevid mig och funderar över morgondagen..

Men eftersom det är en annan dag så tar jag det då.

Nattinatt på er alla som fortfarande är vakna denna Fredagskväll 😴. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar