torsdag 15 september 2016

Snart helg..

Vart tar dagarna vägen och vad har jag gjort under veckan?

Jag vet faktiskt inte men om jag nu tänker efter så har jag nog bara gjort de där absolut "måstena" som man har.

Annars så har jag nog mest sovit bort den här veckan hittills. 

Idag hoppade jag över morgonpromenaden och följde med Madde till Karlstad istället.

Hon behövde en rullgardin och ett par nya jeans eftersom alla hennes byxor blivit rejält förstora. 😲

Det enda jag köpte var en liten förvaringsbox för 39 kr.. på Ikea och jag är helt imponerad av mig själv faktiskt.

När jag kom hem så bakade jag snickerskakor som jag skulle bjuda våra grannar på som tack för gårdagens kakfat som de dök upp med under kvällen.


Å vad händer?

De tog emot kakorna och efter 1 h så ringde det på dörren...
Där stod de med ett nytt fat med Syrianska kakor.. (jättegoda).



En slags mördeg med en fyllning av bla hasselnötter och pistagenötter.

Så imorgon får jag väl lov att baka något igen... 

Får bli kolakakor och någon mer sort.. finska pinnar kanske. 🤔

Nu ska jag gå ner i källarn för att ta upp tvätten innan vi ska ta natten här för idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar