söndag 21 augusti 2016

Hemma och öm i baken..

I Fredags så gick Josef på semester.. en hel vecka kommer han att vara hemma och göra mig tokigare än vad jag är.

Skämt åsido, det ska bli väldigt skönt att få ha honom hemma. Tycker att han har omänskligt långa dagar i vanliga fall.

Klockan 18.20 i fredags så var vi färdigpackade för avfärd mot Enköping, där den årliga träffen hos Strul Mc hålls i samband med Mälaren runt.

När vi kom fram så kom vår vän Kjell ifrån Älgarås och mötte oss.. 
Och till mig så fanns ett glas av hans hemgjorda vin och väntade. Jättegott! 





Lördag morgon var det dax, klockan 11.00 gick starten i Solna och i år så var vi ca 31 000 hojar som åkte runt. 

Helt fantastiskt! 



Årets coolaste hoj!

Vi hade verkligen vädergudarna på vår sida, en helt underbar dag men trots det så var det jätteskönt att få checka in på träffen igen.



Självklart så träffade vi på några Sundbäckare på festen även i år..




Josef tar en power nap. 


Snyggaste Hd'n... äldsta iallafall! 



Helgen har varit så bra som den har kunnat.. 
Men idag söndag så vaknade jag och var riktigt låg.

Meeeeen....

När vi kom till Örebro så stannade vi till vid Svampen för att äta och det var en positivöverraskning som lättade min ångest..

Deras lunchbuffé... helt fantastiskt, det fanns så god vällagad mat, hemgjort glutenfritt bröd och maten som låg i sås fanns att få som laktosfritt å deras ost och efterrättsbord var kanon.

Imorgon är en annan dag och då ska jag till psykiatrin på morgonen och efter det så ska jag tillbringa några timmar i skogen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar