måndag 25 juli 2016

Upp som en sol, ner som en.........

Inatt har jag sovit oroligt, vaknat hur ofta som helst fastän jag varit supertrött.

Idag då? Jo jag började med att göra pannkaksfrukost till Julia, sen blev det en promenad i den otroligt kvalmiga luften som vi haft idag (mkt skönare på kvällen).

Under min morgonpromenad så passade jag på att ringa till psykiatrin i Torsby..
Det har gått ett år sedan min remiss till dem blev inskickad..

Jag fick som svar att jag kunde förvänta mig ett år till av väntan...

Två års väntan på att få komma på denna neuropsykiatriska utredning... sen får man lägga på ett år till för själva utredningen!

Jag blir så ledsen av allt det här... Känner mig stressad och orolig inför framtiden..

Mitt besök hos terapeuten ställde jag in idag.. det blev en dusch och sängen för min del... tappade gnistan totalt.

Något som fick mig på lite bättre humör senare på eftermiddagen var att mina cerisa fritidsbyxor kom på posten och att de passade perfekt... Love them!


Nu ska det inte dröja innan jag tänker bädda ner mig för idag och går in för att morgondagen kommer att bli så mkt bättre. Då ska jag ta tag i några tråkiga mentala måsten.. för min egen skull. 👊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar