onsdag 27 juli 2016

Framtiden??

Har väl inte mått så bra de senaste dagarna.. så i morse så var jag på ett extrabesök hos min terapeut.. 

Ett samtal som faktiskt resulterade i något så fantastiskt som lite glada framtidsplaner.. 

Hoppas, hoppas nu att det kan bli av.. 
Nu ligger bollen hos försäkringskassan och arbetsförmedlingen.

Vill inte avslöja vad det är än... tror lite att det betyder otur om jag delger, blir för glad eller förväntansfull.

När jag kom hem så tog Julia och jag en tur till mor och far i Filipstad och självklart så var det Jullan som körde.

Det var några trevliga timmar som rann iväg lite för fort.

Även om vi fick avnjuta min mammas goda gulasch så var det bara för mig att ställa mig vid spisen när jag kom hem... matlådorna gör sig inte direkt själva 😉.

Någon morgonpromenad blev det inte idag...men, det blev iaf en eftermiddags/ kvällspromenad och det var riktigt skönt!




Inte så mycket vatten i bäcken nu...


Under kvällen så har jag inte gjort så mycket mer än att reflektera över framtiden... 
Ja, å serverat mannen mat, dammsugit och diskat i omgångar.

Nu önskar jag bara en sak... 
Att få krypa ner brevid Josef, ligga på armen och somna gott till en bra film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar