onsdag 13 juli 2016

Ryggläge

Det finns egentligen bara några enstaka saker att säga om gårdagen..

- Jag tog en morgonpromenad.
- Jag sov ganska mycket.
- Var på dåligt humör.
- Men att kvällen slutade med ett trevligt besök av Malin och Lars.

Och det finns faktiskt inte så mycket mer att säga om denna här dagen heller, 
För den har varit riktigt låg..

Jag vaknade tidigt men kunde inte riktigt ta mig ur sängen idag.. 

I två timmar fick jag ligga och övertala mig själv innan jag tog mig upp.. och när jag väl reste på mig så bytte jag bara sängen mot soffan och intog återigen ett ryggläge.

På förmiddagen så distraherade jag hjärnan med en film.. en Dansk Thriller. 




Rätt bra film 🎬

Jaa... Det var väl i stort sett det som varit idag förutom matlådaetillverkning då såklart.

Kasslergryta och ris blir det till lunch imorgon för Josef och Madde 😊. 

Nu tänker jag slå ihop dessa blå korkgluggarna för idag.. Nattinatt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar