måndag 11 juli 2016

Måååndag

Vad finns det att säga om idag då.. hm?

Energin är som helt bortblåst och mitt humör svajar en hel del, tröttheten är dock kvar. 

Jag känner mig ofta sorgsen, tom och vemodig, trots att livet egentligen är riktigt bra nu.. 
Det vill säga.. på de plan jag själv kan påverka det iallafall.

Se framåt, inte bakåt!

Jag tror att många av oss måste bearbeta det som varit för att kunna gå vidare framåt.. Och att under själva bearbetningstiden försöka ta vara på de fantastiska stunderna som finns och glädjas åt de.

Till en början så kanske det bara är några korta sekvenser som inträffar ibland och som med tiden förhoppningsvis blir allt längre och längre.

Sådär har mina tankar gått idag och under tiden hjärnan spunnit på så har jag gjort nästintill ingenting..

Nästa måndag så kommer min terapeut tillbaks från sin semester.. äntligen!

Sett en riktigt bra film nu på kvällen som jag kan rekommendera varmt ❤.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar