torsdag 16 juni 2016

Snart slut på denna vecka..

Vaknade tidigt.. nästan för tidigt (5.20) av att mannen låg och skrollade på mobilen.

Vrålhungrig var jag oxå! Vaknar alltid av att jag är hungrig.. och ju mer jag äter på kvällen innan desstå hungrigare är jag morgonen därpå. 



Så det var bara till att gå upp, äta och ta en tidig morgonpromenad under tiden som Madde och Julia fortfarande låg och sov.

Idag har Jullan övningskört till Torsby, hon klarar detta galant kan jag säga 👏.


Än så länge så har denna dagen varit rätt så bra.. Oron och rastlösheten finns kvar inom mig men det är ändå hanterbart. 

Känslan av att alltid vara på helspänn är nästintill olidlig.. Hur svårt kan det bara att bara slappna av?

De här dagarna som man kan sitta ute och må gott tycker jag är fantastiska. Resterande av dagarna är bra på sitt vis.. jag slipper det dåliga samvetet av att bara vara inne.

Tror det är fler än jag som känner en viss press att vara ute när solen skiner.



Väntar på besök av Hanna & Kate.

Josef som tog motorcykeln till jobbet idag var hemma mycket tidigare än vanligt, till min stora glädje.

Vi hann till och med att ta en mc-tur i eftermiddagssolen tillsammans.



Det blev en sväng till "sjön som inte finns" och runt Knon - Gustava och sen hem tillbaks.

Kvällen kommer tillbringas framför tv'n, skräckis ska det få bli.. men först mat.



Hamburgare, bacon, ägg , ost bla..




Trevlig kväll på er gott folk, imorgon startar helgen.  Yeeeh! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar