fredag 24 juni 2016

Roadtrip

Här kommer gårdagen.

(jag vet inte riktigt vad som händer.. jag verkar ligga en dag efter med bloggen numera)

Efter en liten promenad med en nyvaken Madde så tog vi med oss Kate till mina föräldrar i Filipstad på fika.



Tack för goda mackor mamma 💛



Pappsen 💚

Under tiden vi var i Filipstad så bombade Madde en upptagen Josef med länkar om partytält.. Hur tror ni det slutade då?

Jo, vi tog vägen över Karlstad hem och fick med oss både Josef och ett tält från Jula.. så nu kan det regna idag om det vill, för vi har tak över huvudet iaf 😉. 

När vi ändå var ute vid Välsviken så passade vi på att prova KFC som öppnade nu i veckan.. och betyget blev en stor tumme ner 👎.

Tyvärr .. vi hade kanske för höga förväntningar.. 
Men deras Milkshake var bland det äckligaste jag smakat och maten var rätt så dyr. 

50 kr (3 små bitar)

Men nu har vi provat iaf och kommer fortsätta äta på Max när jag vill ha snabbmat 🍔. 



Jag är så kär i denna lite speciella man 😍.

Idag är det midsommar. Josef klipper gräs och jag ska åka och handla det sista inför kvällens grillning.

Väntar spänt på att få vara åskådare när Madde och Josef ska sätta upp partytältet tillsammans... 👏 😈.

Glad Midsommar på er allihop och så håller vi tummarna för att det inte blir regn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar