torsdag 23 juni 2016

Onsdag

Det blev inget bloggande igår så jag gör en liten summering nu på morgonen.

Startade dagen som vanligt med en promenad och igår blev den lite längre än vad jag har bestämt mig för att de får bli. Men det var skönt ute och jag hade ångan uppe så det gick av bara farten.

Vad gjorde jag mer..hm?!


Jo.. jag var ute och övningskörde med Julia som slutade jobbs tidigt igår..




Nogger.. hur god är inte den då?! Det är en av mina största favoriter men som jag sällan köper. Valet brukar hamna på isglass 99,9 % av alla gångerna.

Målade gjorde jag igår.. lite sådär impulsivt som bara jag kan vara.. det började inte så bra eftersom jag alltid har så bråttom.. orkade inte vänta på att färgen blev ordentligt blandad så första strykningen blev grön och inte antikvit.



Resultatet blev bra iallafall 😉. 

Rastlös och otålig som jag är så slängde jag ihop en fläskpannkaka under tiden sakerna stod på tork.. jag har lite problem med att vänta så för att inte vara där och pilla så fick jag sysselsätta mig med något annat.



Uppskattat blev det av familjen 😁. 

Lika uppskattat blev det inte när jag i all hets tappade den nymålade ljuslyktan på Julias svarta klänning 😯. 

Nu till natten.. Fy bubblan vilken natt! Jag har haft krypiningar i benen som gjorde att det slutade med att jag grät. Det var ett av de värsta tillfället jag varit med om. Tortyr är allt jag kan säga och ni som har samma åkomma vet vad jag menar.  😢 

Idag är det dagen innan mina midsommar och Madde, Kate och jag ska åka till Filipstad för att hälsa på mina föräldrar. Men först en promenad av detn kortare varianten (45 min).

Trevlig dag på er allihop där ute och hoppas ni får se blå himmel och sol 🌞.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar