söndag 26 juni 2016

Midsommardagen.

Redan förra helgen så bestämde vi oss för att fly Hagfors under lördagen efter midsommar för att tillbringa lite tid för oss själva under ett dygn tillsammans i all enkelhet. 

Allt som behövdes var motorcykeln, tält, riskakor, frukt, några kryddkorvar, vatten och varann.

Innan vi drog iväg så var det lite som behövdes fixas med.. Midsommarens festplats skulle plockas ner och bäras undan, motorcykeln skulle packas, ett hus skulle visas och barnvakt hade jag lovat att vara en stund på morgonen.



Vi hittade en jättefin plats strax utanför Yttermalung vid Dalälven.


Det blev en jättemysig kväll (med mkt mygg) och ibland kan det vara bra att inte ha något att göra så att kroppen är tvungen att slappna av och återhämta sig. 



Kaffepaus i Vansbro på hemvägen.

Vi hade egentligen tänkt att ta en lite längre resväge hem idag men efter vi fikat i Vansbro så kom regnet och vi bestämde oss för att åka raka vägen hem istället.

När jag satt bak på mc'n i regnet så fick jag bara en sådan lust att se på film.. och efter en snabbdusch och lite mat så drog vi iväg på bio i Karlstad. 




Nu måste jag ju säga att filmen var lite seg.. bra men seg. 

Conjuring 1 var mkt bättre.. återigen så tror jag att förväntningarna från iaf mig var alldeles för höga.


I Love Popcorn 😁

Nu är vi hemma och nedbäddadade efter en trevlig helg. I morgon startar en ny vecka med nya möjligheter. Sov Gott! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar