måndag 23 maj 2016

Nuläget..

Just nu så befinner jag mig i en inte så bra period.. Det finns så mycket oidentifierad oro inom mig så att även den minsta sak lätt blir till en smärre katastrof.

Idag har jag jobbat med den cirkeln av personer som finns runt mig. Vilka känslor kommer upp och hur påverkar det mig? 

Jag känner att jag skulle behöva ta en paus ifrån att vara mig... för att bara få vara Åsa. 

Så när terapeuten idag sa att hon skulle vilja lyfta upp mig och sätta ner mig någon annanstans för en dag lr två så bestämde jag mig för att åka bort över en natt så snart det skulle funka för oss alla här hemma.

Tack Åse för att du öppnar ditt hem för mig 😙


Och det är sant.. 

Jag har så många människor runt omkring mig som jag älskar och skulle göra allt för.. Sen finns det ett fåtal som helst vill glömma att de fanns.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar