onsdag 25 maj 2016

Hujedamäj!

Har visserligen haft lite ont i halsen i några dagar men i natt (mån-tis) var det hemskt.. Ont i lederna, huden, nacken, huvudet, hals/svalg och ryggen.

Dretförkylning! 

Så under tisdagen så blev det inte mer gjort än matlagning och några maskiner tvätt.. sen har jag bara sovit och sovit..

Idag är det onsdag och jag har sovit hela natten..(med hjälp av en hel del medicin) som en klubbad säl fram tills kl 9.00.. å fy tusan vad ont det gör överallt..

Jag brukar inte tycka synd om mig själv utan kör ju oftast med den varianten att jag får skylla mig själv.. MEN....

Jag vill inte ens ut och gå, förstår ni? !!!

Och inte nog med det... mitt älskade kaffe smakar blääääää och får mig att må illa.





Idag är det 25 maj och min mamma fyller 74 år. GRATTIS MAMMSEN!!



Av alla dagar på hela året som finns så är jag sjuk just idag... 

Vet inte om det är så bra att komma ditdragnas med en hel hög bacillusker till ett par som kommit upp till den ärbara åldern 70 +.

Jag får ringa och fråga helt enkelt.

När man är sjuk då brukar det inte finnas så mycket ork till att stå vid spisen.. Så här får det bli kyckling, pommesfrites och beasås idag (till barnens stora glädje förmodar jag).




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar