måndag 2 maj 2016

Maj

1 maj firades inte med något majtåg direkt men vi vaknade iallafall av musikkåren som drog igång relativt tidigt på morgonen.

Efter att ha ätit frukost och vinkat hej då till Simon och Camilla så tog jag mig en lite kortare och lugnare promenad än vanligt.


Eftermiddagen och kvällen tillbringades i Slottsbron där Julia spelade match..


De vann med 0-4!!!




Det är energikrävande med fotboll... 
......så Josef blev hungrig!

Det blir en lång dag när man är iväg sådär så när vi väl var hemma så var vi rätt så trötta allihop.

2 maj...

Tog en sovmorgon på 45 min..
Åt smörgåstårta till frukost..
Tvättstugan var ledig..
Josef har besällt handledarutbildning till Julia och mig..
Jag har beställt syntest till Julia. .
Och ska nu till terapeuten..


Och promenaden är gjord!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar