tisdag 3 maj 2016

Göteborg

Sent igår kväll så fick jag en förfrågan om att följa med som ressällskap till Göteborg. Linda ska dit på en casting. .

Jo, en casting och självklart så följer jag med, gud så spännande!

Man skulle nästan kunna tro att det var jag som iväg för jag vaknade 5.10 och var pigg och rastlös.



Så kl 5.30 blev det frukost och Dr Phil..


..två lådor kycklingwook till Josef...


..och utan grönsaker till Julia.


En promenad hann jag med också innan vi ska åka. Nu sitter jag startklar och bara väntar på att Linda ska dyka upp. 

Jag har varit så irriterad och haft svårt med koncentrationen ett tag nu.. och efter gårdagens besök hos terapeuten blev det ju inte bättre kan jag påstå.. 

Så nu hoppas jag att den här dagen har en positiv inverkan på mig.. för både min och alla andras skull.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar