onsdag 13 april 2016

Hemma i Hagfors...

Tidigt i morse så lämnade vi Oslo för att åka hem till vardagen igen. 

Tack Simon och Camilla för att ni tog emot oss så sent i natt och för att ni stod ut med att bli väckta tidigt i morse.

Josef som hade glömt att ta semester för den sista dagen var tvungen att börja jobba idag, så det blev för mig att släppa av honom i Karlstad påvägen hem.

Väl hemma så blev jag mött av en nystädad lägenhet och en tom tvättkorg. 

Tack älskade Madde för att du ställt upp för oss och din lillasyster under vår resa. Du är bäst!!!

Efter jag packat upp osv så tog jag mig en efterlängtad promenad  ( jag till och med joggade i skogen).....




Underbara Mana..

Resten av dagen har bestått av bakande av kokostoppar..




Föräldramöte, tvättstugan, matinköp, förberedelser inför dotterns 16 års dag imorgon och lite matlagning..

Under tiden vi varit bortresta så har jag ju  missat nio avsnitt av Dr Phil, Maria Wern och en hel del annat. Så nu har jag lite att se ikapp. God natt på er allihop!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar