fredag 1 april 2016

Solig dag..

Om gårdagen finns inte så mycket att säga.. Det var fullt upp mest hela tiden.

Under eftermiddagen så tog jag iofs en paus och passade på att varva ner med en film.



Ett oerhört bra drama.


Idag är det fredag och jag har inte lust med så mycket mer än att vara lite för mig själv och njuta av vädret. 

Nu är det ju så att jag har lite att fixa med då det är väl lika bra att dra igång nu när jag hör att dottern har vaknat.

Prio ett är att såga ur en bit ur underskåpet till handfatet.. 

Sen måste jag packa.. Det är bland det svåraste jag vet. Jag lider av beslutsångest och brukar få packa om flera gånger innan jag ska resa någonstans. Och ändå slutar det med att att jag bara använt 40 % av kläderna jag tagit med mig.

Imorgon åker vi till Oslo för två nätter för att sen flyga vidare till Budapest där vi ska fira vår första bröllopsdag.




Josef, Zoltán och Alicia.

Vi ska även passa på att träffa våra vänner Zoltán och Alicia. De ska få sitt första barn (en pojke) om någon vecka så det ska bli lite extra roligt att träffa dem.


Just nu ligger jag och latar mig i soffan.

Nej, nu är det färdiglatat för ett tag. Dax att gå ner i källaren och leta upp en såg så det blir något gjort här..

Förresten.. morgonpromenaden var underbart fin idag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar