måndag 25 april 2016

Känslor och tankar.

Lördag och söndag har passerat och idag vaknade jag till en bättre dag, som tur var. Annars hade jag inte orkar med dagens terapeutbesök.

Lördagskvällen som var så himla bra, slutade som förväntat när ett visst sällskap dök upp.

Samma visa varje gång!

Som tur är så hade jag redan gått hem innan det brakade fullständigt åt..




Jag som verkligen avskyr bråk och konflikter visste vart det skulle bära åt så jag valde att gå hem istället för att se hur patetiskt sorgligt det ska behöva sluta.

Jag kan inte förstå hur någon kan beté sig så respektlöst, otrevligt, våldsamt och illa utan att det får några som helst konsekvenser..

Inte ens ett förlåt eller en ursäkt!

En sak har jag lärt mig.. Det är inte värt det!

Under söndagen så gick jag runt med ett stort eko av frågetecken inom mig.. Kände att orken till att bry mig snart inte finns längre.

Och om nu den dagen kommer.. Då är det över, då finns det inget kvar att reparera.

Men som jag skrev, det var en kanonkväll fram tills kl 23.30 iallafall.

Tack Camilla och Linda för en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar