lördag 23 april 2016

Idag känns det bättre.

Försökte få mig en sovmorgon idag.. men icke då!

Men en promenad blev det iaf.. och idag fick jag med mig Josef och Janne ut också. 

Efter 40 min i deras tempo så kände jag att jag behövde fortsätta med 45 min till i mitt eget, lite snabbare tempo.

Loppis har vi varit på, och idag var vi inte där som köpare utan som säljare och det gick riktigt bra faktiskt.. kul!

Imorgon kommer vi stå där igen.. och då kommer vi ha fyllt på med mer saker. Så ni som var där idag kan göra er ett besök under söndagen med.

Nu har vi kommit hem och jag har förberett lite tapas som jag tänkte bjuda Camilla på när hon kommer hem till oss i kväll.

Äntligen har vi fått till en kväll som passar oss båda.




Paprikasalamirullar med färskost.
Chorizosalami med brieost och chilioliver.  
Smördegsknyten med getost och honung.
Baconlindade dadlar.


Ha nu en trevlig kväll allihopa.., det tänker då jag att ha iallafall !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar