torsdag 21 april 2016

Händer inte så mkt idag..

I morse vaknade jag och såg att solen sken utanför och tänkte direkt.. 
Jag går upp för slalombacken idag. Å så fick det bli.




Och till den turen så la jag till en liten extra promenadslinga på 6 km.

En kort fikadejt med Johan och Albin på Kaffestugan klämde vi in lagomt vid lunchtid.. så det fick bli en smörgås till kaffet idag (glassen tog jag igen lite senare).

Sen måste jag ju bara säga att jag inte förstår mig på vädret vi har.

Klarblå himmel/ hagel/ ösregn/ soligt och mulet om vartannat. Jag hoppas iaf att solen kommer fram mot kvällen igen.

När det regnade som mest så låg jag ihopkurad under en filt med ännu ett bra drama att titta på under min vila.




Ett drama om två bortadopterade systrar som hittar varann efter flera år.


Kan rekommenderas..




Banan/kiwi smoothie kan också rekommenderas...


4 st kiwi
1 st banan 
1 dl mjölk

Skiva bananen och dela kiwin i bitar. Ställ in i frysen ca 1-2 h.
Mixa sedan frukten tillsammans med mjölk, fil lr yoghurt. (Jag tog laktosfri mjölk). 



Så enkelt och gott.

Nu önskar jag alla en riktigt fin em och kväll. Och imorgon är det äntligen FREDAG !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar