lördag 12 mars 2016

Lång dag. ..

Lördag morgon och jag vaknade strax efter klockan 6... utan skallebank.

Den här dagen har känts oändlig....    

Allt har varit så rätt.. men ändå så fel. 

På morgonen så tog jag min sedvanliga promenad.. 
Efter det gick jag mest runt som en osalig ande hemma vid och jag kan tro att mannen kände sig lite stressad av mitt vakande fram och tillbaks. 

Tillslut, äntligen så blev klockan dax att fara iväg till Filipstad för att fira min bror på hans 50 års dag.




Smörgåstårta är ju aldrig fel..


Om man inte heter Madde lr Julia...



Trött som ett __ så åkte vi tillslut hem till oss. Men först så gjorde vi ett stopp på Altans för godisinköp..




Godis är gott!!!


Denna kväll så spelade Johan och Helena på Restaurang/Pub Värmullen men innan det hann vi med lite Mellomys..





Så snart vi hört alla bidragen så drog vi hemifrån och om jag ska vara ärlig så ångrade jag mig redan innan vi kom dit.

 22.30 så var jag redan hemma.. trött som bara den men beslutade mig för att dammsuga och diska innan sänggåendet.

Nattinatt världen.. Och jämt så ni vet: Här är det då ingen efterfest!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar