måndag 1 februari 2016

Ytterligare en ny vecka..

Måndag och ny vecka men med samma känslor som igår. Ibland är det riktigt tråkigt att vara mig ska ni veta....




Men jag har en hel del glädjeämnen i livet som jag är oerhört tacksam för. Och det är just de som ger mig motivationen till att kämpa vidare.

När det kändes som värst så tvingade jag mig själv till att gå ut en stund.. Efter promenaden så var det dax för att göra lunch...




Korvstroganoff, fullkornsris och broccoli.


Efter mat och disk så beslutade jag mig för att sova bort resten av denna dag.. Och precis lagomt till att jag slängt omkull mig i soffan och dragit filten över mig så ringde det på dörren och in klev en av de som gör mitt liv så mycket bättre.





Kvällen har jag bestämt ska bli supermysig!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar