fredag 26 februari 2016

Mannen hemma..

Josef har varit borta sen i måndags och första natten så sov Madde här hos mig.. de andra har jag sovit uruselt.. 

Under det här året vi haft tillsammans så har vi mer eller mindre suttit ihop, på gott och ont.

På gott: 
För att jag trivs så bra tillsammans med honom..
För att han kompletterar mig så bra 
Han får mig att må bra.
Han tar fram det bästa i mig osv....

På ont:
Jag kan inte sova utan honom.
Och känner mig uttråkad, ensam och rastlös.

Men idag kom han äntligen hem och jag får sova på armen.





Idag under min promenad runt "sjön" så reflekterande jag inte över någonting, inget alls. Det var bara allmänt skönt ute och det känns att den härliga våren är påväg.

Det har varit en lugn dag idag.. Jag har träffat Julia och monterat klart en morotskaka som jag tog med till svärmor som har fyllt 56 år idag.

Grattis Kate och tack så mycket för den jättegoda smörgåstårtan.

Nu är det kvällen och den ska vi avrunda med en film..





Ha nu en fortsatt trevlig kväll och sov så gott när det är dax.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar