måndag 22 februari 2016

Har det bra trots allt..

Idag har det överlag varit en bra dag. Började med en långpromenad innan besöket hos terapeuten som iofs var tufft men bra..

Dagens samtal gick ut på framtiden..

5 saker jag önskar mig för framtiden.

1. Ett fungerande umgänge med mina barn.. Helt utan konflikter och bråk!

2. En bra och hållbar rehabilitering tillbaks till arbetslivet.

3. Att punkt 1 och 2 blir bestående.

Sen kom jag inte längre.. Men det skulle räcka gått och väl för mig.

Efter en liten förmiddagslur så blev jag utbjuden av mannen på lunch och självklart valde jag Sushi!!!!!!!!!



Favoritmaten... 


Väl hemma så har vi bara tagit det lugnt och nu har Josef åkt iväg på Moderaternas årsstämma... Tycker det är jättebra att människor engagerar sig och vill vara med att bidra till att samhället utvecklas.  Själv har jag en hel del åsikter men har inte riktigt hittat något som passar mig, inte som jag kan stå för iaf.





Istället så föredrar jag att vara hemma, slöa i soffan med Dr Phil som sällskap.. bla..

Imorgon har jag ett läkarbesök som gör att det gnager i mig. Tycker verkligen inte om att gå till "doktorn"..  Tänk att det ska vara så svårt att stå upp för sig själv....

Idag.. om 15 minuter så är det precis 1 år sedan jag träffade den mest karismatiska personen i hela mitt liv.



Denna man är ensam i sitt slag...

Han är spontan, kärleksfull, omtänksam, full av liv, spontan, förstående, rak, annorlunda, knepig och älskad av mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar