tisdag 23 februari 2016

Fin dag.

Igår kväll så kommer Madde hit med en stor påse med godis, Pepsi Max och övernattningsväskan. Mysigt att även få låna sina vuxna barn ibland för lite egentid..

I morse var jag till min läkare och jag var så nervös och orolig i magen, men det var tydligen inte aktuellt än på tre månader att börja med någon arbetsträning. 

När jag kom hem från vårdcentralen så lyckades jag tjata till mig en promenad med Maddis..

Efter vår timmesrunda så köpte vi med oss lite fika och gick hem till Johan och Albin... 




Där vi fick lära oss något nytt. Smurfboll, ett spel som Albin hittat på och där spelregler och poängsättning ändrades beroende på vems tur det var.

Kan ju tillägga att Albin vann stort!




Lunchade gjorde vi på Uvån.


Eftermiddagen har varit lugn och fin.. Hann även med en promenad till i det underbara vädret vi haft idag.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar