söndag 3 januari 2016

Söndag

En riktigt slapp dag har det varit idag. Josef och jag tyckte att vi sov länge....men Emil sov ännu längre, hela 10 min längre..
Förmodligen helt utsliten efter gårdagens ståhej med sällskapsspelet "med andra ord".. Men gud vilken roligt spel.. Julia blev till och med svett 😅! 

Julen har blivit bortstädad idag och det känner jag mig oerhört nöjd över.

Under kvällen nu så har vi roat oss med ett för mig nytt spel på våra mobiler..



Det går till så här: Du får ett ord som du ska rita, sen skicka..och mottagaren ska sen gissa vad det är.

Och när man spelar med Josef så kan det se ut så här:

Rätt svar: Tungkyss.



Och när Emil ritar kan det se ut så här:


Rätt svar: Flint


Ja ni gått folk, så här roar vi oss en helt vanlig söndag.... och det är inte det sämsta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar