onsdag 6 januari 2016

Onsdag och -24 grader

I natt har jag sovit dåligt.. vaknat regelbundet av att det värkt som bara den i ena axeln och armbågen. 
Kan det vara så att kärringen börjar bli gammal?!

När jag till slut slog upp mina blå så insåg jag att temperaturen hade sjunkit under natten.. till -24.
Första tanken när jag låg där under täcket var att... Aldrig jag går ut idag!!

Men som vanligt, bara jag kommit upp så kom den där energin som bara måste få komma ut ur kroppen... Så det blev en rask promenad i 75 min.

Passade på att ta några bilder när jag ändå var ute i det kalla men vackra vädret.







Efter den här fina förmiddagen ute så ska det bli väldigt gott med något värmande.. 




Och då passar det bra med grönsakssoppa.


Och där tog min ork slut. Tänk om den där intensiva energin jag har stundtals kunde fördela sig lite bättre under dagen.. Så det slapp att svänga så fram och tillbaks.

Önskar alla en riktigt fin dag..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar