söndag 27 december 2015

Söndag

Nu är juldagarna över för denna gång och nu är det nyårsafton som står på tur...  och ett helt nytt år.

Idag var vi uppe tidigt för att hjälpa svägerska Hanna att dra flyttlasset ifrån Kopparberg till Hagfors. Det var mörkt när vi åkte och mörkt när vi kom hem.. enda skillnaden var att det nu låg snö på backen. Yeeeh!!

I Hagfors väntade svärmor med mat, kaffe och en STOR kakburk.

Tack Kate!




14 olika sorter i flera lager.


Pröppmätta i magarna gick karlarna iväg för att bära in alla möblerna..och Hanna följde med för att styra upp det hela. Själv stannade jag kvar hos svärmor och latade mig lite.. Nej då, helt ärligt så tar det hårt på mina krafter av att åka bil, bära och vara social..

Önskar jag kunde bidra med mer hjälp 
men tyvärr orkar jag inte mer än så här.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar