måndag 7 december 2015

Ny vecka.

Sovit oroligt och vaknade tidigt i morse.. 

Har ju alltid svårt att få ro när jag har något inbokat nästkommande dag.. och idag var det dax för det första riktiga besöket hos min nya terapeut, vi träffades iofs i förra veckan och gjorde upp en plan för hur vi ska gå tillväga framöver.

Idag gick vi igenom den tidsperioden då allt tog sin form... Hur såg det ut för tiden runt min födelse..

Efter 50 min samtal så tog jag mig en promenad och upptäckte att migränen som plågat mig under hela helgen hade släppt, härligt!

Väl hemma så somnade jag och vaknade efter 1.5 timme.. lika trött som innan. Samtalet tog helt slut på den lilla energi som fanns inom mig.

Reflektioner i efterhand: Jag bär på så mycket besvikelser, förhoppningar, sorg, ånger, rädsla och ilska inom mig och nu återstår allt arbete med att reda ut detta känslosamma trasselsudd som har präglat mig till den jag är idag.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar