onsdag 4 november 2015

Seans hos Ekhamras.

Igår kväll hade vi en seans hemma hos oss, vi var 10 st förväntansfulla deltagare som lyssnade, tog in, kände efter och ville få kontakt med andevärlden.


Vilka är det som får kontakt? 

Är det de som tror mest, vill mest, behöver det mest eller är det bara ett slumpmässigt lotteri?

Av oss 10 så var det bara 3 st som inte kände igen någon av de andarna som klev fram, själv fick jag en kontakt som jag tolkar det till att vara min mormor.. Budskapet hon kom med gick rakt in i mig.. En överväldigande och samtidigt lite skrämmande känsla.

Men jag lovar att jag ska tänka på hennes ord.




En del av oss hade turen att få mer än en kontakt, det var kul.

Ett stort Tack till alla som deltog och ett särskilt Tack till Hanne-Marie och Anders!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar