torsdag 6 april 2017

Tankar under väntan..

Nu är vi incheckat och klara så nu är det bara att vänta på att få gå ombord på flyget.

Det blev dock lite fördröjning pga att Josef bar sitt multiverktyg med kniv på vid kontrollen.. 

Ja, vad ska man säga? 

Det var ju inte direkt första gången just detta inträffat.



Under tiden vi väntar här nu så har jag hunnit rejält nervös inför vår ankomst till Bukarest..

Det inplanerade tandläkarbesöket som från början skulle innebära två tandkrona. ..


Blev sen en diskussion om kronor med brygga, som sen...


Övergick under konsultation till en fråga om inplantat...


Eler rättare sagt två inplantat.. jag som svimmar lagomt till bedövningen är satt i vanliga fall... hugaligen!!

Så nu har jag friska upp minnet på Josef om förra resan så han vet hur jag kan reagera.

Hans svar blev.. Så nu ska jag filma hela tiden alltså, ända från början? 

Så till alla er ungdomar med idag fina tänder, låt inte tandläkarskräcken styra över er.. 

Gå till tandläkaren regelbundet så slipper ni med störstar sannolikhet gå igenom sånt här i framtiden.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar