onsdag 8 juni 2016

Bråda dagar..

Igår tisdag så hade Madde och jag nästintill en heldag tillsammans. 
Dagen startade vi med en promenad på 9 km.. vet inte riktigt hur jag lyckades med att få med henne ut 😉.

Efter lite shopping så åt vi lunch på balkongen.. (mysigt i blåsten).

Under eftermiddagen så dukade jag och några föräldrar till borden inför 9'ornas avslutningsmiddag på skolan.





Vi hade delats in i grupper där några skulle duka, göra förrätt, ordna med blommor, varmrätt, dessert, servering, disk, städ, mingel och disco.

Ett teamwork som gav ett lyckat resultat.

När Julia hade blivit ivägskjutsad till resten av tjejerna för att fixa till det sista inför festen så satte Madde och jag oss på balkongen och bara njöt av solen.




Julia var hemma innan festen var slut så det blev inte en så jättesen kväll för oss här hemma. Ungdomarna verkade vara väldigt nöjda med kvällen.. kul!

Idag onsdag så handlar det mesta hemma hos oss om.. klänningar, skor, hår, smink, betyg och jag vet inte vad...

Jättekul att se de här fina tjejerna som hängt ihop större delen av högstadiet när de är så förväntansfulla inför avslutningen, sommarlovet och höstens nya utmaning.. gymnasiet 😀



(Lånade bild av Frida)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar