söndag 29 maj 2016

Det regnar och regnar..

Långdragen förkylning...

Trodde ända in i det sista att jag inte skulle komma iväg på några festligheter. Drogs med ett illamående under hela dagen som inte ville släppa..

Men bara jag fick i mig en liten chokladbit och mat hemma hos svärmor Kate så kändes det helt klart mycket bättre.

Jag hade med mig en sallad..

Och Hanna och Kate stod med kött..
(fanns ju såklart mer tillbehör)

Lasse-Stefanz buss..


Vi hade iallafall en riktigt kul kväll.. som började med att vi köpte en flaska rött för 240 kr... helt okej, om det inte vore för att det var alkoholfritt 😂.  

Tack Madde för att du uppmärksammade denna katastrof.

Lite uppvärmning innan scenkläderna, hårsnodden och hatten åkte på.. 


Tack alla inblandade för en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar